VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nesedí Vám objednané boty? V tom případě je můžete do 14 dnů vrátit. Pokud zjistíte, že Vám vybrané boty nesedí, rádi je od Vás přijmeme zpět, musí však být čisté, nesmí být zkoušeny venku a nesmí na nich být patrné jakékoli opotřebení.
- Zboží prosím zabalte a pošlete nám je na adresu naší prodejny (Dobré boty, Tyršova 175, 256 01 Benešov) nebo nám je doneste osobně.
- Do balíčku přidejte vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení zde).
- Vaše peníze Vám vrátíme na účet nejdéle do 14 dnů od přijetí zboží zpět.
REKLAMACE
V případě, že je nutné zboží reklamovat, postupujde prosím následovně:
- Zboží nám pošlete na adresu naší prodejny (Dobré boty, Tyršova 175, 256 01 Benešov) nebo nám je doneste osobně.
- Do balíčku přidejte vyplněný Reklamační list (ke stažení zde) a kopii prodejního dokladu.
Další informace k reklamacím a odpovědnosti za vady najdete v našich Obchodních podmínkách.